yousis

Alla inlägg under mars 2012

Hej! Idag har jag, Felle och Karolina varit i skärholmen. Vi var inne på new yorker och jag och Felle köpte varsin bikini :) Dem var jättefina! Jag ska beställa hem en ipad idag :D Kollade på mediamarkt och skulle köpa en men såklart var de slut :( (den nya ipaden alltså!) Ikväll är Felles familj här hos min pappa på middag :D Nice! Vi ska äta snart. Sen ska vi gå och studsa hos Felicias grannar.

Såhär ser min bikini ut:

 

Felicia bikini(fast hon har en mörkblå)

 

Det är ju earth hour ikväll så glöm inte att släcka ikväll ;) (Vi har inte tagit bilderna på bikinisarna :P)

Bye! // Julia <3

"den första(bloggaren)som gillar länkar jag på min och julias blogg! <3" 

Den första som gillade va Beatrice Bredvik en jättesöt tjej i min förra klass!

Det va inte så lännge sen vi sågs för Stella o jag besökte skolan...men hon är jätte snäll, söt o saknad :D

http://beatricebredvik.blogg.se http://beatricebredvik.blogg.se http://beatricebredvik.blogg.se

Klicka på bilden elr HÄR så kommer du till hennes fina blogg!

 

PUSS:*//Felicia<3

Ehm... jag missade let´s dance igår :s men vi va på middag så.. aa men det va ju också kul vi hade jätte mysigt ;) haha men ska fixa mig lite o ringa julia


 

ÄLSKAREJ JULIA! FOREVER TILL THE END OF TIME!

 

TRUE TRUE!<3 

PUSS:*//Felicia<3

Idag så ska jag o Julia åka till skärholmen typ... vi ska köpa bikinisar o så vill jag ha jeans/jeansshorts men det tar jag nog en annan dag för är typ pank.. hihi jaja men sen ikväll kommer Julia o hennes pappa hit på middag trevligt...

Men har inte så mkt att säga haha bjuder på en bild på min katt o mig :D

MÅSTE verkligen se Titanic i 3D

Hahah bjuder TRÖTT, OSMINKAD, FUL!


 

Söta spirit(berit, bombade bejrut)

PUSS:*//Felicia<3 

Tja! Nu är jag hemma hos min pappa så nu kommer jag kunna updatera! Jag har haft soredovisning idag och det gick bra   Har massor av bilder jag tänkte lägga upp på bloggen! Ska bara hitta en överföringsslad till datorn ;S Felicia har ju hållit igång jätte bra i veckan   Såg inlägget innan och jag älskar díg också över allt annat! Du är vackrast, snällast och superbäst  Och massooooooor av saker till     Älskar dig   Du och jag livet ut   


Nu ska jag kolla lite på Lets dance. Men inte så kul... Aja, jag tänkte lägga upp bilderna imorgon efter  min dans! Måste ju hitta sladden och så :P Juste, jag har försökt spara ihop till en ipad ett tag nu och ska kanske snart köpa en :D Har tjänat lite pengar och så snart så ;) Lääängtar! Nu blire tv och lite marabou cookies! :D


 

Tja tja! // Julia <3


    

Jag är vääldigt trög...men fick hjälp av Hanna http://hannass.bloggplatsen.se http://hannass.bloggplatsen.se http://hannass.bloggplatsen.se http://hannass.bloggplatsen.se http://hannass.bloggplatsen.se 

Hahah så ni kan checka där att hon hjälpte mig(så fattar ni ännu mer hur trög jag är)men ni ska jag lägga ut lite bilder o en sak som HON lärde mig.

OMG! JAG KLARADE DET!(HAH)  

 

Måste göras i år igen:D

   

Vi MÅSTE resa tillsammans igen!<3

 

Sååå vacker älskling:*

   

MOBBA INTE!

     

Hahah förlåt Julia(o mig)men va bara tvungen att bjuda på denhär!;)

 

Minnen...när vi tröståt för att??...Kommer int ihåg hahah

 

Hahah vi målade med nagelack, oj det va jue verkligen samma sak som att dela blod

 

Hahah vi skickar ut välutbildade APOR hahahah

 

Sommras:D

 

När vi bakade!

 

När vi ville vara punkare!.. ;)

 

När vi skulle till landet så köpte vi samma klänning till midsommarfesten!

 

Hemma i din lägenhet

 

Ojuste begravningen till king kong! :') REMEMBER!

   

Katt ;*

         Julia and Felicia goes ego!










 

Kommer du ihåg när jag gjorde denhär!

       Hahah va tvungen att bjuda på denna!



   

Mysigt va det!

 

Måste göras om fast i bikini elr shorts!






  

Hhahah SMEXI:*

      

SANT!....

Julia ÄLSKAR dig över allt annat det vet du va, du är så vacker, söt, snäll, snygg, sexy;), underbar, ALLT och tuuuusen saker till pallar bara int skriva allt här.

Vi har sååå många minnen+bilder+videor!

ÄLSKAR DIG!:*<3 

PUSS//Felicia<3

För det första betyder "LOL" Laugh Out Loud och Lots Of Love(alla vet redan det)haha har inte med saken att göra men jag gjorde en liten header fast det va bara bilder på mig(hihi) asso vi ska INTE ha den men gjorde bara en tänka visa den för er!

 

"i´m your biggest fan, i´ll follow you until you love me, papa-paparazzi" stämmer lite på mig! "but i wont stop until that boy is mine"   mohahahah ;)

PUSS:*//Felicia<3

Jag tycker att Maddi Jane är fett bra på att sjunga(avis)tycker int ni det?

Och så är hon otroligt vacker också!

     

PUSS:*//Felicia<3

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som skriver om allt mellan killar o jord ;) Kul att ni kollat in våran blogg, Vi gillar sång, mode, killar och att leva livet! Hoppas ni stannar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde vi ha med i bloggen?
 Videoinlägg!
 Outfit!
 Dagens blogg!
 Mer text..
 Mindre text.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards